Uzbek
Uzbek

5 августа 2025 г.

Foydali Ma'lumot

Esportlarni qancha odam tomosha qiladi?

Esportlarni qancha odam tomosha qiladi?

Esportlarni qancha odam tomosha qiladi?

Blog Image
Blog Image
Blog Image

Yillar davomida Esports ko‘ngilocharning mashhur turiga aylandi va statistik ma’lumotlarga ko‘ra, u 2021-yil oxirigacha 2,5 milliard tomoshabin chegarasidan o‘tadi. Shunday ekan, Esportlarni qancha odam tomosha qiladi, degan savol tug‘ilishi mumkin. 2020 yilda Newzoo tomonidan taxmin qilinganidek, Esports 2 milliardga yaqin tomoshabinga ega . Va yaqinda o'tkazilgan so'rovda Internet foydalanuvchilarining 20% dan ortig'i kamida bitta Esports musobaqasini tomosha qilgani ma'lum bo'ldi. Internet, albatta, Esportsni ochiq qo'llar bilan kutib oladi va uni o'yin-kulgi turi sifatida tan oladi.


Esportlarni kim tomosha qiladi?

Deyarli har bir yosh guruhi Esportsni tomosha qilishga qiziqadi, ammo eng sodiq izdoshlar yosh avlodda topiladi. Tomoshabinlarning 30% dan ortig'i 16 yoshdan 24 yoshgacha bo'lganlardir. Shu bilan birga, tomoshabinlarning 25% 25 dan 34 yoshgacha bo'lgan yosh guruhiga to'g'ri keladi . Agar biz mintaqaviy nuqtai nazardan qaraydigan bo'lsak, Esports tomoshabinlarining aksariyati Osiyodan ekanligi ajablanarli emas. Xitoyda internet auditoriyasining 41% dan ortig'i o'yin tadbirini tomosha qilgan.


Mamlakatlar boʻyicha Esport tomoshalari

Yuqorida aytib o'tilganidek, Osiyo Esports o'yinlarini tomosha qilishda mashhurdir. Bu yerda mamlakatlar roʻyxati va ularning Esports oʻyinlari va musobaqalarini tomosha qilish stavkalari keltirilgan.

• Xitoy – 41 %
• Vyetnam – 32 %
• Filippin – 30 % •
Indoneziya –
25 % • Tailand – 26 % •
Hindiston – 25 %
• Janubiy Koreya – 20 %
• BAA – 21 %
• Tayvan – 16 %
• Turkiya 15 %

Ma'lumotlar manbai


Eng nufuzli Esports musobaqalarini tomosha qilish

2019-yilda eng mashhur Esports musobaqasining tomoshabinlar soni . Biz 2019 yil statistikasini keltirmoqdamiz, chunki butun COVID holati tufayli 2020 yilda musobaqa o'tkazilmagan.

  • Afsonalar ligasi : Afsonalar ligasining jahon chempionati 4 millionga yaqin tomoshabinni jalb qildi. Va odamlar umumiy 136 million soat vaqt sarfladilar. Bugungi kunga qadar musobaqa eng ko'p tomosha qilingan Esports turniri bo'lib qolmoqda.

  • Fortnite : Solos tadbirlarining jahon chempionatida 2 milliondan ortiq tomoshabin bor edi va ular 22 million soatdan ortiq kontentni tomosha qilishdi.

  • Dota 2 : Uchinchi o‘rin Dota 2-ga tushadi, u yerda eng yuqori tomoshabinlar soni 87 million soatdan ortiq tomosha qilingan kontent bilan 2 millionga yaqin tomoshabinga ko‘tarildi.


Esports tomosha qilish uchun har doim pul to'lashingiz kerakmi?

Deyarli har bir Esports tadbirini tomosha qilish bepul. Striming narxi homiylik va reklama mablag'lari hisobidan qoplanadi. Siz duch keladigan eng katta muammo - bu pullik obuna xizmati orqali olib tashlanishi mumkin bo'lgan reklamalar.

Esportlarni jonli shaxs sifatida tomosha qilish qobiliyati raqobatdan raqobatga qarab farq qiladi. Ba'zi turnirlarda bepul qatnashish mumkin va hamma uchun ochiq. Ularning aksariyati odatda savdo markazlarida o'tkaziladi. Ayni paytda, stadionlar va arenalar kabi joylarda bo'lib o'tadigan tadbirlar odatda ishtirok etish uchun chiptalarni talab qiladi. Agar siz bunday tadbirda qatnashmoqchi bo'lsangiz, chiptalarni iloji boricha tezroq oling, chunki ular tezda sotilib ketadi.

Oxir-oqibat, biz kelajakda Esports tomoshabinlari o'sishda davom etishiga aminmiz, chunki sanoat har yili millionlab tomoshabinlarni jalb qilishda davom etmoqda.

Klublaringizni GameFit orqali rivojlantiring

GameFit ekotizimiga qo‘shiling va zamonaviy o‘yinchilarga yetib boring.

Cta Image

Klublaringizni GameFit orqali rivojlantiring

GameFit ekotizimiga qo‘shiling va zamonaviy o‘yinchilarga yetib boring.

Cta Image

Klublaringizni GameFit orqali rivojlantiring

GameFit ekotizimiga qo‘shiling va zamonaviy o‘yinchilarga yetib boring.

Cta Image

© 2025 GameFit. Barcha huquqlar himoyalangan.

© 2025 GameFit. Barcha huquqlar himoyalangan.

© 2025 GameFit. Barcha huquqlar himoyalangan.

Create a free website with Framer, the website builder loved by startups, designers and agencies.